sobota, 17 września 2011

Cave near see

Witam!
Wiem, że znów dłuższy czas mnie tu nie było. Niestety zepsuł mi się komputer i wszystkie stare zdjęcia się skasowały. Długo ubolewałam i liczyłam, że uda się przywrócić dane. 
Okazało się, że laptop nie miał amortyzacji i widocznie w czasie jazdy w bagażniku doszło do lekkiego uszkodzenia. Następnie dysk przez jakiś czas się rysował aż do momentu kiedy nie potrafił odczytać systemu. ;<
Wakacje udały się znakomicie o tym napisze w kolejnym poście.
Teraz wrzucam zaległą wakacyjną stylizację, którą jednak udało mi się zrobić


 Tunic: Divided
Belt:  H&M
Shorts: Pull&Bear
Flip-flop: Aldo 
 Jewellery: H&M



15 komentarzy:

  1. do takich butow nigdy sie nie przekonam;D ale tunika z paskiem i okulary sa swietne, jak zwykle wygladalas olsniewajaco;*

    OdpowiedzUsuń
  2. cześć piękna, tęskniliśmy :D

    tunika jest boska, ogólonie zdjęcia wyszły bardzo romantycznie. podobają mi się wszystkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz prześliczna bluzeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. tunika jest świetna, choć pewnie nie zobaczyłabym sama jej potencjału na wieszaku ;) a Buty do Ciebie pasują ;)

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Współczuję z laptopem, tyle zdjęć... Dobrze, że jest blog :) świetna tunika!

    OdpowiedzUsuń
  6. Great summer look ;)! Like it!
    Follow you...

    http://mylittlefashionnotebook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Great blog !!


    http://itsluckynumberseven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. I love your tunic!
    Amazing blog!!!

    XOXO
    http://foreverfashion-2011.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw i super zdjęcia ;) pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Awww, amazing pictures! Your dress is adorable!

    OdpowiedzUsuń